Nasza duma
Dodane przez admin dnia 12.06.2011 21:31

Dnia 11.02.2010 o godzinie 01:23 czlowiek napisał

Zestawmy plusy i minusy budowy:
Plusy:
1.z bosmanatu i parkingu nie będzie widać zalewu, pomostów i jachtów - człowiek nie będzie się denerwował, że jachty się tłuką,

2. jw.- WOPR nie musi zerkać na wodę,

3. ogólny dostęp do pomostów - brak ogrodzenia - każdy mieszkaniec Włocławka będzie mógł wejść i posadzić rodzinkę na jachcie i walnąć fotkę,
Rozszerzona zawarto¶ć newsa

Dnia 11.02.2010 o godzinie 01:23 czlowiek napisał

Zestawmy plusy i minusy budowy:
Plusy:
1.z bosmanatu i parkingu nie będzie widać zalewu, pomostów i jachtów - człowiek nie będzie się denerwował, że jachty się tłuką,

2. jw.- WOPR nie musi zerkać na wodę,

3. ogólny dostęp do pomostów - brak ogrodzenia - każdy mieszkaniec Włocławka będzie mógł wejść i posadzić rodzinkę na jachcie i walnąć fotkę,

4. ułatwienia dla rezydentów i osób niesprawnych ruchowo z różnych względów - z jachtu na pomost 86m, przez trap, na schody i do góry na 3,80 na zaporę boczną następnie w dół spadek 4,8m i małe 240 m i już mamy kibel,

5.doskonalenie kierowców w jeĽdzie przyczepami tyłem - szeroki plac manewrowy /nawrotnica/, następnie po łuku podjeżdżamy na wysokość 4,8m, potem prosto 150 m i widzimy slip i jedziemy w dół z wysokości 4m do ukochanej wody - szanujmy pomysł,

6. na slipe nie ma wciągarki - proste nie zepsuje się,

7. mały parking - 20 miejsc - chyba ze 4 stanowiska dla obsługi, 1 WOPR, 2 niepełnosprawni - zostaje 13 będzie mniejsze zamieszanie,

8. w bosmanacie nie ma nawet mini warsztatu - nic z narzędzi nie zginie, a bosmanem może być kobieta,

9. w bosmanacie nie ma nawet mini świetlicy - nie trzeba będzie sprzątać,

10. nie ma punku opróżniania zbiorników z - kupami - nie będzie zapachów,

11. tanio- zapłacą frajerzy z UE,

12. szybka spłata inwestycji /nie licząca kosztów utrzymania/ i matematycznie bo inni na Serwisie pomstowali - 6 baniek, licząc koszty tylko inwestycji na 10 lat, robi 600 tys. rocznie, czynne 7 miesięcy w roku daje tylko 85 tys. miesięcznie, wystarczy dziennie zarobić 2,8 tys. z tych 15 stanowisk i statku, to wychodzi po 175 zł na dzień - niech płacą burżuje - a tę niewielką resztę tzn. koszty pracowników, media, sprzątanie, ochrona terenu itp. zapłacą – włocławianie oni kochają pomysły władzy.

Minusy:generalnie brak - ale:

1.przystań powinna nosić imię pomysłodawcy,

2.linia autobusu 4 powinna mieć pętlę w przystani na tzw. nawrotnicy,

3.trzecia lampa zachodnia powinna być przesunięta na wschód o 1m.

Zdjęcia z budowy